صدور مجوز اجرای دوره تک درس علمی کاربردی "مدیریت استراتژیک برند" در استان تهران و ۱۱۴ عنوان دوره آموزشی دیگر
مجوز اجرای دوره تک درس علمی کاربردی "مدیریت استراتژیک برند" در استان تهران به همراه مجوز اجرای 114 عنوان دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضامحور دیگر صادر شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، هفتاد و هفتمین جلسه کارگروه آموزشهای عالی کوتاه مدت علمی کاربردی به ریاست آقای دکتر کشتکار قائممقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه و با حضور اعضای کارگروه برگزار شد. دکتر وحید بیگدلیراد سرپرست دفتر آموزشهای کوتاه مدت دانشگاه با اعلام این خبر افزود: شرکتکنندگان در دوره "مدیریت استراتژیک برند" به تجزیه و تحلیل و مورد کاوی مثالهای بسیار موفق برندسازی در سطح جهان پرداخته و به فراگیری اصول، تکنیکها و تاکتیکهای مدیریت استراتژیک برند خواهند پرداخت. وی تصریح کرد: در مجموع مجوز اجرای 115 عنوان دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضامحور در گروههای آموزشی صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی، کشاورزی و فرهنگ و هنر برای 51 واحد متقاضی در 22 استان صادر شد؛ که این دورهها ظرفیت آموزش قریب به 9000 نفر مهارتجوی واجدشرایط را دارا است. |